Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення і обміну товару:
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення та обміну для товарів:
Пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару
Збережена фірмова упаковка та всі комплектуючі
Товар не був у використанні, збережено товарний вигляд Збережено документи, що підтверджують факт придбання товару (накладна чи чек)
При виявленні заводського дефекту (товари не належної якості) ми здійснюємо обмін/повернення та оплачуємо послуги пошти.
Якщо ви виявили пошкодження товару при отриманні. Уважно оглядайте та перевіряйте товар. Якщо ви виявили пошкодження, повідомте про це співробітника пошти, далі вони вас проінструктують про подальші дії. Після цього ми надішлемо Вам товар на заміну або повернемо кошти, якщо товар був уже оплачений.
Поверненню не підлягають Товари з дефектами (сколи, тріщини та ін.), раптово виявлені поза відділенням транспортної компанії. Отже, ми не можемо здійснити обмін товару чи повернення коштів, оскільки не можемо встановити причину пошкодження товару. Навіть якщо товар пошкодила і служба доставки, всі вони відмовляться від відшкодування збитків, оскільки клієнт прийняв посилку. Звертаємо вашу увагу, що при отриманні товару у відділенні компанії перевізника або кур'єра, Ви підписуєте Акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки товару на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернет магазину та компанії перевізника
Повернення товару по рішенню покупця (клієнт вирішив повернути товар бо замовив його помилково, товар не підійшов чи більше не потрібний) здійснюється за кошти покупця (фактична вартість повернення товару)
Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером по телефону або надіслати повідомлення на електронну пошту для уточнення способу повернення.
Для скорочення часу очікування при поверненні, заздалегідь зв'яжіться з менеджером та оформіть заявку на повернення (необхідно повідомити номер замовлення, коди позицій, які ви повертаєте, та кількість).
Менеджер повідомить дані необхідні для відправки та уточнить, як повернути гроші (на банківську картку, переказом).